Incepand cu luna octombrie 2015, pagina noastra face cunoscute modele de buna practica in pregatirea copiilor cu autism in vederea integrarii scolare. Va invitam sa cititi testimoniale ale parintilor si specialistilor din Centrele TSA partenere in proiect, dar si ale cadrelor didactice instruite in lucrul la clasa cu copiii cu autism.
De asemenea, va asteptam cu drag la «Ziua portilor deschise», eveniment ce va fi organizat intr-unul din Centrele TSA de la DGASPC partenere din tara si la care vor fi invitati sa participe reprezentanti ai autoritatilor locale, cadre didactice, parinti de copii cu autism, presa locala.
Adaptarea mediului educațional la nevoile copiilor cu tulburări de spectru autist – o necesitate semnalată de din ce în ce mai mulți profesioniști – Puterea 28.04.2016
Colaborarea interinstituțională și pregătirea mediului educațional, o necesitate pentru integrarea școlară și socială a copiilor cu TSA – Puterea 26.04.2016
Pentru a fi integraţi în şcoală, copiii cu autism au nevoie de suportul întregii comunităţi (părinţi, profesori, copii), de schimbarea mentalităţii şi de multe resurse materiale şi umane – Puterea 18.04.2016
Programele de formare continuă – un real avantaj pentru psihologii specializați în problematica integrării copiilor cu TSA în mediul şcolar – Puterea 12.04.2016
Suntem de părere că sunt necesare schimbări ale legislației actuale, privind copiii cu autism – Puterea 4.03.2016
„Copiii cu tulburare de spectru autist trebuie integrați într-o școală și într-o clasă în care cadrele didactice cred în șansele lor” – Puterea 16.02.2016
Copilul meu are autism și merge la școală. Mărturii ale unor părinți de copii cu autism, înscriși în învățământul de masă – Puterea 26.01.2016
Integrarea școlară a copiilor cu autism nu este o utopie – Puterea 25.01.2016
Copii cu autism in scoli de masa – Puterea, 26.11.2015
Modelul islandez de educatie scolara – Puterea, 11.11.2015